dinsdag 22 januari 2013

alweer de laatste dag

Ik zie dat het al weer even is geleden dat ik een bericht heb geplaatst
Dat was 5 jan de tijd vliegt als je veel plezier hebt, we hebben veel leuke dingen gedaan Motor rijden in de table landszwemmen in Mossman Biertje in Port douglas snorkelen in Cairns enz Veel leuke mensen ontmoet. Het was een andere vakantie dan de vorige maar wel leuk en gezellig. Voor mij is de wauw factor er afhet went zo snel.
Dezekeer was het internet minder en de prijzen zijn gestegen, maar het is zeker een land dat ik weer ga bezoeken. Thuis zal ik proberen er nog wat fotos op de blog te zetten. Dit is voorlopig het laatste bericht.
Groeten van Albert en Bertus

1 opmerking:

  1. En weer een mooie trip naar de Aussies , we gaan de foto's wel zien en dan het live verslag .
    Mooi om te lezen dat jullie het schitterend vonden , voor jou de 2-de keer , maar voor Albert de 1-ste keer .
    Wij wensen jullie een goede reis naar Nl en schrik bij aankomst niet van het landschap , is wit van de sneeuw .
    Groeten
    Theo en Diny

    BeantwoordenVerwijderen