zondag 30 december 2012

coolum beach

Het blijft bij het schrijven want fotos duurt eerg lang en internet is matig of mijn scils schieten te kort. In het vorige bericht ben ik vergeten te vertellen de we een dag naar Sidney zijn geweest ja en wel met de trein dat was een strak plan van albert we stapten uit op centraal en liepen zo de botanische tuinen in ,prachtig langs het opera gebouw brug enz .De brug niet beklommen wel op het Westfield gebouw skywalking 268m boven de stad en deze is groooot.was een mooie dag. Nu zijn we in Coolum voor mij bekent en tot groot plezier Alen en fam weer ontmoet na 3 jaar hartelijk ontvanst met biertje.,omdat het hier nu vakantie is was plaats krijgen moeilijk alles vol ,maar na enig aandringen staan we toch voor 3 dagen hier op de camping.Brisbane zijn we voorbij eerst op de grote weg later via het achterland door prachtige regenwoud en mooie slinger wegen. Albert rijd nu ook en we hebben het gezellig.
Tot een volgende keer en dan zal ik toch proberen er een foto er bij te krijgen geeft meer indrukken. Gr Albert en bertus

4 opmerkingen:

  1. Ha die Bertus en Albert,
    Bestaat daar ook een traditie van oliebollen op de laatste dag van het jaar? Misschien kennen ze zelfs wel Vegter rolletjes
    En hadden jullie geen kalkoen op de bbq? Met kerst.
    Wij zitten 20 breedtegraden hoger en hier was het met Kerst bijna 12 graden. Kun je toch geen peil op trekken

    Ga je nog duiken? Of een keertje zeevissen?

    Jullie hebben de jaarwisseling al gehad. Wij hebben nu nog zes uur te gaan. De Champagne staat koud

    Groeten van Arend en Thea ( en ze voegt er aan toe : goed oppassen en mooie foto' s maken)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bertus, zie ook Alberts blog voor mijn reacties. Waarom gaat het niet met de foto's, de vorige keer was het iedere keer genieten. En het lijkt ook wel of de internetverbindingen er niet op vooruit zijn gegaan of jullie rijden nu meer in de outback.
    Leuk dat je oude kennissen kon ontmoeten, wisten die wel dat je weer terug zou komen?
    Zoals je in Arends reactie kunt lezen is het hier erg warm voor de tijd van het jaar.
    Judith heeft haar schoonvader uit Mazatlan, Mexico op bezoek en die is is wel teleurgesteld dat er geen sneeuw is, laat staan een 11-stedentocht.
    Nog bedankt voor jullie kaart voor mijn verjaardag, kwam de 27e al binnen. heb ik echt zeer gewaardeerd, bro's.
    Geniet ze verder en ik verwacht nog mooie updates met foto's als het je lukt,
    Henk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee Pa & Albert,

    Een goed nieuw jaar toegewenst van uit hier!

    We hebben niets geschoten met de oudjaarsjacht, wel heb ik de laatste poolstok ook gebroken en ik ging kopje onder in de sloot!
    Verder alles goed en een goede jaar wisseling gehad met carbit schieten ;-)

    gtz Merik

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Aussies ,

    Sorry voor de late reactie , maar ook vanuit het warme Diever een happy 2013 voor
    jullie en dat het een gezond en goed jaar mag worden .

    Groeten
    Theo en Diny

    BeantwoordenVerwijderen